Veelgestelde Vragen


Heb je vragen over je verblijf of over een glamping vakantie bij Nutchel? Klik op de onderstaande vragen om het antwoord te vinden.


** UPDATE VAN DE BOEKINGSVOORWAARDEN I.V.M COVID-19 **

Wij begrijpen dat de huidige situatie de oorzaak is van veel onzekerheden en veel vragen oproept, maar wij kunnen u verzekeren dat we de ontwikkelingen van de crisis nauwlettend volgen. We respecteren de richtlijnen van de overheid wat betreft het insluiting van het virus, evenals de richtlijnen van de Europese Unie met betrekking tot de bescherming van consumenten.

In geval van een negatief reisadvies en wij worden gedwongen gesloten te blijven, kunt u uw reservering kosteloos wijzigen en deze binnen een periode van 12 maanden na uw oorspronkelijke boeking naar een andere datum verplaatsen. Als u tijdens deze periode uw verblijf niet naar een andere datum heeft kunnen verplaatsen, kunt u uw reservering kosteloos annuleren en krijgt u vervolgens een vergoeding.

Zodra wij open mogen zijn en reisbeperkingen zijn opgeheven, zijn onze normale voorwaarden van toepassing.

Vragen over ons nieuwe forest camp Les Ardennes in Martelange:

Wanneer wordt het nieuwe forest camp Les Ardennes geopend?
Ons nieuwe forest camp Les Ardennes in Martelange opent eind juni 2020! Wij accepteren boekingen vanaf 1 januari 2020.
Wat is anders aan de cabins in forest camp Les Ardennes?
Waar kan ik het Nutchel forest camp Les Ardennes precies vinden?
De kalender op de website begint pas in juni, waarom is dat?

Vragen over een boeking die je via Nutchel hebt gemaakt (vóór 31 december 2019) op onze voormalige locatie, op domein Warredal:

Ik kan mijn reservering niet meer zien in mijn online account, waarom is dat?
Als je vóór 31 december 2019 een boeking bij Nutchel hebt gemaakt voor een verblijf tussen 1 januari en 6 juli, kunnen wij je informeren dat je reservering per 1 januari is overgedragen aan domein Warredal. Vanwege deze overdracht is het helaas niet mogelijk om je reservering online te bekijken of het openstaande saldo via onze website te betalen. Om het openstaande bedrag van je reservering te betalen, raden wij je aan contact op te nemen met het team van het Warredal via info@warredal.be of +32 (0) 89 85 23 16.
Ik heb vóór 31 december 2019 geboekt via Nutchel op domein Warredal, en moet nu het openstaande saldo van mijn boeking betalen. Hoe doe ik dit?
De link in de betalingsherinnering e-mail die ik heb ontvangen werkt niet meer. Hoe kan ik het openstaande saldo van mijn boeking betalen?
Wat is het adres van domein Warredal, waar ik voor 31 december bij Nutchel heb geboekt?

Algemene vragen:

Waar zijn de cabins precies gelegen?

De cabins liggen tegen een helling aan middenin een bos, en zijn te bereiken via verschillende paden vanaf de Chalet. Wij zullen je samen met je bagage bij aankomst met een elektrisch wagentje naar je cabin brengen. Mocht je je eigen fiets hebben meegenomen dan kan je deze in de fietsenrekken zetten. Maar je mag ze natuurlijk ook meenemen naar je cabin, dan kan je gelijk je benen trainen :)

Hoe laat kan ik inchecken?
Wordt er om een borg gevraagd tijdens het inchecken?
Waar kan ik mijn auto parkeren?
Kan ik mijn auto bij de cabin parkeren?
Hoe laat kan ik uitchecken?
Mag ik mijn hond meenemen?
Is een winkeltje aanwezig op het domein?
Mag ik een tentje meenemen en deze opzetten naast de cabin?
Kan ik een babybedje reserveren?
Kan ik voor 1 nacht boeken?
Hoeveel cabins staan er op het domein?
Zijn er extra kosten wanneer ik een boeking maak?
Wat kan ik van mijn cabin verwachten?
Moet ik mijn eigen lakens en beddengoed meenemen?
Moet ik handdoeken meenemen?
Is er warm en koud water in de cabin?
Is er een koelkast aanwezig in de cabin?
Hoe maak ik koffie in de cabin?
Is Wi-Fi beschikbaar in de cabins?
Is er elektriciteit in de cabin?
Moet ik mijn cabin zelf schoonmaken wanneer ik vertrek?
Heb je niet gevonden waar je naar op zoek was? Aarzel dan niet om ons te contacteren!
Image